GLORIALITURGY

As we celebrate and offer our daily offerings in our daily Mass on God's Altar in remembrance of Christ Sacrifice, may God destroy every evil altar in our homes, families and lives.

Thursday 1 June 2017

PRAISE IS DUE TO YOU O LORD



PRAISE IS DUE TO YOU O LORD

Praise God for his infinite goodness.
Praise Him for his mercies that endures for ever.
Praise Him for his love that has no end.
Praise Him for his protection on us.
Praise Him for his abundance gifts.
Praise Him for his faithfulness.
Praise Him for his deliverance from our enemies.
Praise Him for his provision.
Praise Him for he is our health.
Praise Him for all his creatures.
Praise Him for his mighty deeds.
Praise Him for our being.
Praise Him for HE alone deserves all praise…...

In praising God I join our Blessed Mother the Virgin Mary to say:

   « Mon âme exalte le Seigneur, The Magnificat
   exulte mon esprit en Dieu, mon Sauveur !  
    Il s’est penché sur son humble servante ;
    désormais tous les âges me diront bienheureuse.
    Le Puissant fit pour moi des merveilles ;
    Saint est son nom !
    Sa miséricorde s’étend d’âge en âge
    sur ceux qui le craignent.
    Déployant la force de son bras,
    il disperse les superbes.
    Il renverse les puissants de leurs trônes,
    il élève les humbles.
    Il comble de biens les affamés,
    renvoie les riches les mains vides.
    Il relève Israël son serviteur,
    il se souvient de son amour
    de la promesse faite à nos pères,
    en faveur d’Abraham et sa descendance à jamais. »

No comments:

Post a Comment

RELIGION AND ART

TOUT CE QUE VOUS DEMANDEREZ EN MON NOM, JE LE FERAI

SAMEDI, 4ÈME SEMAINE DU TEMPS PASCAL: AELF Quand vous me demanderez quelque chose en mon nom, moi, je le ferai Première Lecture Actes 13...

GLORIA LITURGY